31 januari

2011-01-31 @ 20:33:55
Idag har hela dagen spenderats i sängen och soffan . Har knappt sovit inatt och sen så har jag mått dåligt både psykist och fysiskt så därför blev det så .. Ibland hade det varit skönt med en ordentlig och ärlig förklaring på saker men det är tydligen för mycket begärt? Just nu tänker jag i alla fall ta mig en dusch så att jag kan få tänka i lugn och ro, ett bra alternativ till en powerwalk. Fast, jag hade gärna pluggat i headsetet och gått i takt med musiken! Folk underskattar att powerwalka..



Ge mig sommar så jag slipper vinterkläderna och så att jag blir brun och vältränad igen!



En annan sak jag också vill göra är shoppa! Jag har knappt några kläder som passar just nu pga ofrivillig viktnedgång och det är jävligt tradigt. För tillfället så har jag inga kläder som jag trivs superbra i för jag vill ju fan inte se ut som en pinne och de kläderna jag väl trivs i är för kalla för att ha på sig nu.. Haha i-landsproblem :p Idag är jag glad för att det är sista dagen i januari för denna månaden har inte varit bra! Dock så kommer februari bli en månad med massor av datum som kömmer göra ont i mig men där är även en hel del kul saker planerade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback