orättvist?

2011-08-28 @ 20:54:18
Känns som att allt som händer just nu är jävligt orättvist. Folk kommer och går, massa oförklarliga saker händer och man mår som man mår igen. Inte tummen upp men jag försöker sträcka på mig och låta bli att tänka för mycket. Man måste få vara ledsen men till en viss del måste man också förstå att saker händer av en andleding, på gott och ont.
Imorgon ska jag egentligen börja köra trakor på skolan men pga förhinder så blir det ingen skola imorgon. Så jävla irreterande, dvs ännu en dag att sitta hemma och hinna fundera och gräva ett djupare hål. Tänker bestämt skylla på vår sjukvård i sverige.. Hade det inte varit för dom och min korkade kropp så hade jag inte behövt va hemma!
That's life!

Kom iaf precis hem och ska snart lägga mig så att jag förhoppningvis mår bättre imorgon. Tackar världens finaste vän för allt stöd ikväll! <3


"Det är inte lätt att se dig som sin bästa kompis och veta att vi inte kommer ses och umgås på samma sätt som innan. Ändå älskar jag dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback