What are words?

2011-04-13 @ 00:09:49
What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

What are words - chris medina
Underbar låt!




Sommaren 2009


Idag har jag hunnit med en jäkla massa på kort tid, eller ja inte så mycket mer än vanligt eftersom jag tvunget ska ha tusen järn i elden samtidigt ;)
Tog mig i alla fall till skolan idag och när jag kom hem så red jag, gjorde en liten make over(dvs fixade hår, ögonbryn osv), planderade massa skit med saga och spenderade kvällen där, plugga och träna! Måste säga att jag tar mig tid till saker fast att jag egentligen inte har tid .Menmen, jag gillar att hålla ett högt tempo dock är det tyvärr inte lika bra för mig i längden men som sagt, ,man lever bara en gång! Imorgon hoppas jag på att det är fint väder så jag kan fixa lite nya bilder på håret och blir det inte det får jag helt enkelt vänta tills fredag och få riktigt grymma bilder istället ;) Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med skolan imorgon och på eftermiddagen ska samantha hoppas av jossan så kan eventuellt bli bilder ifrån det om mamma följer med och kollar.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback