Ångra aldrig något som en gång har fått dig att le.

2011-04-20 @ 00:35:48
Så sant som sagt. Att bara blicka framåt och leva i nuet hat varit mitt liv ett bra tag nu och ja, det är jävligt skönt. Men, det finns alltid undatag. Sitter och funderar på mitt liv i största allmänhet ljust nu, och för er som känner mig vet om att jag har gått igenom en hel del väldigt tuffa saker. Trots det kan jag konstatera att det har kommit positiva saker ur allt. Det är fruktansvärt skönt att kunna stå för det när det gäller vissa saker som jag aldrig jag trodde skulle se något positivt ur igen men det gör jag. Att leva för min framtid och låta mitt förflutna bli min styrka och erfarenhet är något jag har fått lära mig och fortfarande håller på att lära mig. Lättare sagt en gjort men har tack och lov en underbar vän som stöttar mig till 110%!

Så sent som igår fick jag reda på en sak som jag tog jävligt hårt men istället för att gräva ner mig sträckte jag på mig och konstaterade att det var på tiden jag fick reda på det och det var bara en tidsfråga innan jag skulle få det konstaterat. Klart det är jobbigt men samtidigt väldigt skönt att få reda på varför jag mår som jag mår osv. En förklaring på något jag har sökt en förklaring på länge!

I övrigt rullar mitt liv på som vanligt. Har lov just nu och har tid att göra massa kul saker utan att behöva stressa. Fattar inte att jag har hunnit med så mycket saker som på så kort tid som jag har gjort dessa dagarna. Framför allt inte denna dagen. Vaknade klockan 6 imorse och var på bra humör för första gången på jävligt länge på morgonen. Brukar ha lust att slå ihjäl någon eller något haha, underbart morgonhumör! Satt till och med och åt frukost med mamma, som för övrigt är awesome, och det har inte hänt på hur länge som helst. har det väl hänt har vi försökt mörda varandra eller något.. (Båda har lika underbart humör innan vi vaknar till.)

Don't look back in anger!


Nu ska jag fortsätta kolla på tv och hoppas på att mitt rum är städat imorgon när jag vaknar.. Aja, tänder lite ljus och myser ner mig i sängen så ser det i alla fall fint ut från mitt perspektiv haha! Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt ljus i denna bilden!

2011-04-21 @ 21:15:01
URL: http://www.pix4chicks.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback