Nya och förhoppningsvis bättre..

2010-11-17 @ 23:43:46
..Frida :)

Har inte orkat uppdatera bloggen den senaste tiden för det har inte varit många positiva ord som har kommit ut ur min mun och tankarna i mitt huvud har inte i heller varit så roliga. Idag är därimot en dag som jag är (tro det eller ej) nöjd och faktiskt till och med lite stolt över mina handlingar. Inga tårar, sura miner, massa förändringar och en hel del skratt har dagen bjudit på :)

Jag kan ju börja med förändingarna och det är att jag har bytat linje. Från djursjukvård till hästhållning. Något jag aldrig trodde att jag skulle säga men djursjukvården satt inte som den handen i handsken det var från början för mig . Att gå upp 4.30 på morgonen och åka till skolan stax efter 5.00 tog ganska hårt på en och min kropp orkade tyärr inte riktigt med det man skulle göra där. Lite tråkigt med det är trots allt ridningen jag brinner för och därför valde jag att byta till hästhållning och allt vad det innebär. I övrigt så har jag lagt upp en ny plan om min skolgång idag med och det känns som att detta ska fungera. Jag har inte varit så mycket i skolan den senaste tiden pga att orken helt enkelt inte har funnits där. Det kanske låter dumt men ibland måste man prioritera andra saker och jag var tvungen att välja mig själv förre skolan för att inte gå in i väggen totalt eller vad man ska säga. Nu är min ork till skolan tillbaka och jag har ju som sagt lagt upp en ny planering som är mer anpassad efter just mig så det känns faktiskt riktigt bra nu :)
En annan sak som jag måste säga är att jag verkligen måste tacka vissa för att jag har orkat med de senaste veckorna . Ni vet själv vilka ni är så inga nämnda och inte glömda.

För att prata lite mer om min dag så har väl egentligen inget speciellt hänt. Var hemma hos Bex innan och färgade min lugg så nu är den i en fin varm röd färg . Givetvis blev det en fika och massa snack på det med, trevligt! Nu är det i alla fall hög tid för att slänga sig i sängen och hoppas på att morgondagen blir lika bra.




"Never shall I forget the time I spent with you.
Please countinue to be my friend, as you will always find me yours."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback