Oops, i did it again :p

2010-05-05 @ 23:11:34
Haha, och givetvis började jag tänka på den gamla låten brittan har gjort :p
Har verkligen inte haft tid och ork att blogga dom senaste dagarna men nu ska jag försöka skärpa mig! Massor av prov har jag iaf hunnit med denna veckan, hela 3 st! 2 av dom tror jag gick bra(eller ja, vet att ett av dom gick sepe bra :D glad som fan!)

Jag slutade iaf redan 12.00 idag eftersom vi hade nat. prov i fysik idag. Så när jag kom hem så gick jag och Zophie ut en lång runda i skogen och där var massa jävla militärer.. Ruskigt läskiga! Stirrade som in i och tja, scary.. När jag kom hem städade jag mitt rum och efter det åkte jag till stallet. Samantha överträffade nog sig själv lite idag, såååååååå fin :D Helt underbar var hon idag! Efter stallet stack jag hem och åt, upp till alex i 5 min innan jag och Zophie körde till stallet och hämtade mina nycklar.. Klant som jag är så glömde jag dom där.. Smart! eller inte. Glömde dom i dörren när jag kom hem från skolan med. Gissar på att det var fysiken som hjärntvättade mig :p Nu ikväll har jag bara myst med älskipälski, i love you =* <3

Nu ska jag kolla på tv en stund sen ska jag sova .


natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback