Mars 15, 2010

2010-03-15 @ 23:34:24
Då var det redan måndag kväll! Som ni har märkt har jag varit superkass på att uppdatera men så är det när man inte har en enda lugn stund på helgerna ;)
Idag har jag iaf haft en jäkla tema dag i skolan om el.. Jag fattade noll under föreläsningen med labrationerna gick finfint. Även jag har mina ljusa stunder :) efter det hade jag ett långt utv-samtal, sepe tråkigt men gick iaf bra.

Stressade upp till stallet för att hinna rida lite med Louice. Mamma passade även på att träna mig idag, samantha var så grymt fin idag :D Jag vill ha en dressyrsadel NU! Inte så kul att rida dressyr i en hoppsadel 24/7.. Jag har iaf turen att den är grymt skön att rida i men med låååånga läder. Förhoppningsvis blir det en dressyrsadel till våren om den jag har nu ligger bra på henne :)

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och åt innan jag och älskling gick en runda, skönt men kallt :p Efter det kollade vi på tv, svenska hollywood fruar. Dom kläcker ju ur sig så jäkla mycket skit att man inte kan sluta skratta åt dom .. alex låg dubbelvikt i soffan ett bra tag xD Som sagt, måndag kväll.. Time att sova! Skulle egentligen lagt mig för längesen eftersom att jag har nat. prov i eng imorgon... Inte så kul, men ni får hålla tummarna för mig!

Sov gott :)

Finaste Lacci <3 saknaden är enorm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback