23 juli 2010

2010-07-23 @ 14:53:40
I brist på annat så får bloggen en liten uppdatering .
Jag hatar denna dagen något så in i helvete.

Ska snart ta mig till stallet och ta in hästarna och pyssla lite med samantha. Orkar inte rida idag för min kropp mår allt annat än bra. Det är väl även därför allt känns så fruktansvärt värdelöst och framför allt jag. Liksom vaffan är det som händer ?. Jag är inte tillräckligt gammal för att inte kunna göra vad jag vill pga värk.. Menmen, det kan jag inte göra något åt just nu men det känns allt annat än bra med tanke på att jag helst av allt hade velat göra av med min överskottsenergi.

Jag kommer iaf iväg en lite stund när jag åker till stallet men jag vill hitta på något ikväll med, men det värkar inte ens en gång vara fest eller något och det sista jag vill är att sitta hemma i min ensamhet en fredag..

Det slog mig precis att det är ganska skönt med en blogg där man kan klaga över allt och inget. Kanske inte så roligt att läsa men som tur är är det inte alltid såhär tråkiga inlägg iaf .

Frida Stuhr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback