19 januari 2010

2010-01-19 @ 23:20:29

Efter endast lite mer än 1 h sömn var det väldigt tungt att stiga upp och gå till skolan när klockan ringde. Trots det så flöt dagen på i ett jäkla tempo, skolan gick finfint, mötet med sen åkte jag till stallet och fixade där och gick ut en runda med Samantha :) När jag kom hem hjälpte jag mamma med maten osv. att

jag sen däckade i soffan i några timmar är en annan femma ;) Har även lämnat in mitt gymnasieval idag så nu är det bara att hålla tummarna på att man kommer in på det man vill. Spännande!

Imorgon är det en kort dag i skolan och givetvis TIVOLI och Futi på kvällen, något hela gänget ala´ 20 pers har sett fram imot ett tag nu :) Kommer bli stressigt som att göra vid sig när man kommer hem efter stallet och sen vara klar senast 16.15. Men det ska jag se till att klara! Mamma kommer tack och lov att hjälpa mig i stallet.
Hoppas det blir en kväll att minnas lika mycket som den 18/2-09 :)


Nu ska jag sova då det kommer bli en lång dag imorgon, natti natti <3



Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback