Helgen, skulle publicerats igår men gick inte....

2010-02-09 @ 23:37:06

Denna helgen har varit helt jävla perfekt!

Massa "nytt" folk och en hel del som det var längesen man träffade :) Två helt perfekta fester, bara 2 saker som inte riktigt gick som planerat men det är löst nu. Hehe, så kan det när jag har tag i nycklen och inte vem som helst får stövla upp i lägenheten. Men vaffan, vi hade riktigt jävla kul sen!

På fredagen blev jag ju även fotograferad av peter olsson tillsammans med my, blev en del bra bilder. Tror jag iaf, har bara fått ett fåtal av dom men finns en som jag gillar skarpt! :) I övrigt har jag "bara" festat, vatt i stallet osv.
Som sagt ett stort tack till alla som har varit med och gjort denna helgen PERFEKT :D<3

Nu ska jag sova med mitt värkande knä, rivjärn i halsen och typ "farfar" hosta :p Sååå mysigt att dessutom kallsvettas med..
aja, imorgon blir det iaf skolan i vilket fall som helst då det första nat. provet ska skrivas!

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback