9 feb 2010

2010-02-09 @ 23:56:01

Hmm, vad ska man kladda ner här idag då!?

Kanske att min blogg är helt jävla värdelös och seg men ändå så skriver jag här. Men, jag skriver mest för min egen skull. Det är faktiskt ganska kul att gå tillbaka och kolla och bara se vad man gjorde, vf man gjorde det, hur man mådde osv. Bloggen är en offentlig dagbok eller vad man ska säga. Ibland(oftast) hade jag velat skriva mer detaljerat om saker men har valt att inte göra det för att skydda mitt och andras privatliv.
Suget efter att bara kläcka ur sig skit om både det ena och det andra hade varit sååååååå skönt ibland ;) hehe.

Btw!
Idag gjorde jag som sagt mitt första nat. prov i svenska. Kändes helt okej och jag är jävligt stolt över att jag överhuvudtaget gick till skolan idag :p

Min första tanke när jag vaknade var "NEJ. inte skolan". Huvudet kändes helt enormt, rivjärn i halsen och fortfarande febrig... 2 ggn alarmet ringde var det fine, jag går.. Sovmorgon ju.
3-4e ggn, soooova liiiite till :)
5e ggn . Faaaaaaaaaaaaan, jag har inte alls sovmorgon. In i duschen snabbt som in i och 20 min efter att jag gick upp ur sängen var jag i skolan. Det är skillat!

Dagen flöt på ganska bra och jag har hunnit vara ute och gå både med TobbE och My, vatt hos alex osv :) alltså en ganska trevlig dag!

Nu sitter jag och dör lite smått, har redan försökt sova men misslyckats.. Det blir ju inte direkt bättre av att ta upp datorn igen iheller. Ska iaf lägga undan datorn igen, natti natti :)



Foto: Peter Olsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback