9 December 2010

2010-12-09 @ 23:44:16

Idag hatar jag skånetrafiken som gjorde så att jag inte kom till skolan.. Hur jävla svårt kan det vara att köra ett tåg mellan klippan och helsingborg utan att det ska klabba !? Det är en sak när man "bara" blir försenad men att inte komma till skolan överhuvudtaget är ju lyckat.. Kom i alla fall till åstorp efter att ha suttit fast mellan mörarp och påarp. Problemet var bara att när jag väl kom till åstorp så var det en timme till nästa tåg och 45 min till bussen och då hade jag kommit fram en timme innan vi slutade så beslöt mig för att åka hem istället. Kändes lagom kul..

Efter allt klabb åkte jag till familia när mamma kom hem och köpte en ny dator vilket jag borde ha gjort för ett bra tag sen . Så sitter och skriver på den nu och den verkar ju vara bra :) Hatar att köpa datorer osv för det är så jävla mycket pengar som jag kunde haft mycket roligare för, hade det inte varit för skolarbeten och redigering av foto så hade jag klarat mig mer än väl med min kära iphone! Hittade en ruskigt snygg kavaj med men den fanns givetvis inte hemma i min storlek.. Hade suttit riktigt bra med den nu för då hade jag haft något snyggt att ha på mig i helgen . Har i-landsproblem så det stänker om det för jag kommer inte på vad jag ska ha på mig imorgon och på söndag (kanske lördag med?). Illa ;)
En sak är säker och det är att jag kommer ha ruskigt kul oavsett vad jag har för kläder!

Nu ska jag försöka slå ihjäl flugan som är på mitt rum och gå och lägga mig.
Sov sött




Datorn.. en simpel hp hade mycket hellre köpt en macbook eller imac!


Samantha första dagen det var snö :)
(riktigt kass bild men tyckte samantha var söt så visar den ändå)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback