Lacoste <3

2008-10-18 @ 01:42:45
I tisdags åkte Lacoste hem till sina ägare efter 3 år hos mig. Det var ett tungt beslut men då jag tyvärr har växt ur honom och det är dax för storhäst för min del var jag tvungen. Jag vet iaf var han finns och kommer hälsa på honom med jämna mellanrum. Det är tomt utan honom och han är helt klart saknad! Alla minne tillsammans med honom kommer man sent glömma, underbara Lacci <3 Han var en superbra läromästare och lärde verkligen mig att rida ordentligt! Visst var det jobbigt ibland, men jag kommer att ha nytta av det till 100 %.

Lacoste, du kommer alltid ha en speciell plats hos mig! <3
Tack för tiden jag fick med dig, och tack till Ida mf. som lånade ut honom till mig! :)

  


Älskar dig Lacoste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback