Gästbloggar!

2008-11-06 @ 13:03:03
emi gästbloggar.
http://emipemis.blogg.se 
Have to check it out! :)

Skolan nu och vi har tema.
Frida sitter brevid mig och bara kollar?
eller nej, hon smsar oxå. Med putte tror jag.
frida: och massa andra (världens-melodi)
Igår gick hon fram till Sofie och viskade i hennes öra typ:
ÅH GUD! VAD JAG GRÄT UNDER HELA OBAMAS TAL.
Så sitter jag brevid: blondinbella.. och sofie: miss "piggi".
Blogg beroende.. Det ända vi gör är att kolla bloggar. 
inte konstigt vi har koll. ;)
Men nu ska jag ha engelska. måste gå.
Frida ska ha slöjd.. (hon kommer börja böla)
Puss. <3 


Kommentarer
Postat av: alice

hahaha. frida, guud va hon grät :P bästa bloggläsarna ohja (h)

2008-11-06 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback