The time to relax is when you don't have time for it.

2013-03-05 @ 23:29:00
Som jag skrev igår åkte jag till Ystad inatt och dagen där har spenderats i strålande sol på hästryggen. 
Har skrattat så tårarna runnit, susat fram med 600kg muskler under mig och bara levt i nuet och varit så fruktansvärt lycklig idag! Jag känner mig verkligen hemma där, kanske inte så konstigt med tanke på att jag växt upp på gården, att jag dessutom har en underbar vän där och så många fina hästar runt mig gör bara saken ännu bättre. 
 
Nu sitter jag hemma i en tom lägenhet som fylls av tända ljus och musik.
"För hon vet att det är sant, det som pappa har sagt
att finns det liv är det aldrig för sent"

 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Bjerland

Hejsa Frida! Älskar din blogg och blir alltid så inspirerad av att läsa den! Måste bara fråga en sak då jag rider själv, klarar du rida i string/hipsters? Jag ytycker det är skitobekvämt men svårt att ha något annat under ridbyxor...något tips??

Svar: Hej! Kul att höra och tack! Jag är precis tvärtom, hatar att rida i något annat än string! Kan ha i princip alla möjliga sorter nu men i början hade jag de som säljs i 3-pack på hm, lite "tantstring" eller vad man ska säga. Det är helt enkelt en vane sak :)
Frida Stuhr

2013-03-10 @ 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback