Skinny.

2013-03-18 @ 22:08:00
Höftben, revben, nyckelben och glapp mellan låren. 
Hur fan kan man sakna att bestå av skinn och ben? 
 
Det är ingen hemlighet att jag inte är på topp just nu och har slutat försöka dölja det. Jag kämpar som sagt på och försöker göra mitt bästa ändå. Dock finns det en sak som skrämmer mig riktigt mycket just nu, att de där jävla tankarna om att jag är tjock har kommit tillbaka. Varje dag kämpar jag emot tanken att ge fan i att äta, springa minst en mil eller det värsta tänkbara som jag knappt vill nämna, fingrarna i halsen. 
Som jag sagt så många gånger förr blir man nog aldrig någonsin av med de där tankarna, tyvärr. 
 
Det kommer när man minst anar det, jag började bli nöjd med min kropp och var det ett tag, såg resultat från träningen och baam, så kom "du har blivit tjock"-tanken. Och visst att jag har tagit mig, försöker intala mig själv att jag behövde det men en annan del av mig skriker att det är dags att bli av med x antal kilo. Fy fan vad jag hatar när det blir såhär, så sjukt medveten om att det är fel och att jag inte borde känna så men ändå kan jag inte låta bli. Som sagt, hur fan kan man sakna att mer eller mindre se sjuk ut? 
Just nu gäller det bara att bita ihop och kämpa för att inte hamna i skiten igen. 
 
Sad but true. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är vacker som du är nu Frida, för att orka träna behöver man ha mat i sig annars orkar man inte!

Är grymt avundsjuk på din snygga kropp! Kom igen nu du fixar att tränga bort de dumma tankarna om att du är tjock för det är du verkligen Inte!!!
Kram på dig! :)

2013-03-18 @ 23:50:12
Postat av: Kennie

Easy now sis! Du är en helt sjukligt vacker kvinna med en helt perfekt kropp, att du inte själv kan se detta förstår jag inte. Dock känner jag mig tjockare nu än vad jag gjorde när jag vägde 25kg mer. Vi tänker alla olika, det du kanske ska tänka på är, Varför är du rädd för att bli tjock? Du vet ju precis hur du ska göra för att bli smal igen.. Har du någonsin varit tjock? Då vet du att för att bli tjock måste man äta för stor mängd av onyttig mat varje dag och INTE träna alls. Praktik och teori.. Nästa gång du känner dig tjock, tänk på vad du ätit.. du blir inte tjock av lite godis, läsk och pizza på en lördag. Äter du det varje dag i 3 mån utan träning blir du anagligen lite plumsig dock. Men du är strålande vacker och killen som får dig ska vara evigt lycklig! Kör hårt tjejen / Kennie

2013-03-19 @ 06:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback