If you smile when no one else is around, you really mean it!

2013-03-26 @ 17:08:00
 I threw my hands in the air I said show me something
He said, if you dare come a little closer

 
Efter några för få timmars sömna hoppade jag upp imorse och sparkade igång denna dagen. Försöker fortfarande smälta allt som hänt de senaste dagarna men är fortfarande helt säker på att jag tagit rätt beslut. Kan inget annat än tacka alla runt omkring mig som är otroligt peppande och vågar tro på mig, det betyder oerhört mycket!
 Jag vågar framförallt tro på mig själv igen vilket är ännu viktigare, livsglädjen har kommit tillbaka och som sagt har tyngden från axlarna försvunnit. Har inte skrattat & varit så glad på länge som jag varit de senaste dagarna! 
 
Gårdagen spenderades med Sara, började med ett pass på gymmet där vi tog i allt och lite till, när vi var klara konstaterade vi att vi hade lyft mer än vad jag vägde! Heja oss =D
Våffeldagen till ära bestämde vi oss för att leta upp något ställe och sätta oss i solen och njuta av en våffla vilket var mer eller mindre omöjligt så det blev en kaffe i Norra Hamnen och en powerwalk på det innan vi åkte hem och slängde ihop våfflor innan hon begav sig till jobbet & jag åkte och träna med Gustaf och fira en vän som fyllde 20 år :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback