ibland måste man ta en paus och andas.

2013-03-05 @ 00:41:00
Maybe you're not even human 'cause
Only an angel could be so unusual
Sweet surprise I could get used to
 
http://www.youtube.com/watch?v=fXZuloAmazU&list=PL3Q913qQal6RhZq4eG2zsaW9TL2AMJ9rF&index=8
 
Måndagen är avklarad! Jag börjar bli ruskigt trött på dessa tuffa dagarna som slår ner mig känslomässigt, kan folk i min omgivning bara få må bra eller få ett värdigt avslut någon gång? 
Mitt i min känslokaos har jag fått världens egoboost på jobbet idag, helt underbart. Idag var en sån dag jag gick ovanligt stolt från ett möte med ett leende på läpparna och tänkte "I did it"! 
Just nu är jag på g till Svarte(ystad) efter lite väl mycket klabb med tåget. Ska dock bli trevligt att träffa Linda och alla hästarna, mys de lux imorgon, paus och andas :*
Sov gott!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback