The Lightning Strike

2013-01-28 @ 22:41:59
Sängliggandes med två tjocka täcke, värk och frossa. 
Idag är det en sådan dag jag bara vill be min kropp fara åt helvete, jag vill må bra och inte hindras av att kroppen inte samarbetar med mig! 
Får tänka positivt och glädjas åt att jag haft en trevlig kväll med mammsen och kollat på massa serier. Nu ska jag ta min kära Fifty shades of Darker och försöka klura ut varför det luktar herrparfym på mitt rum, närmare bestämt Armani Code.. Svaret kan vara så lätt att jag tog fel imorse men misstänker att det innerst inne bara är mina sinne som spökar, en viss människa hade nämligen alltid den parfymen. Hur som helst luktar den gott i alla fall =D
Sov gott, puss :*
 
 
What if this storm ends?
And leaves us nothing
Except a memory
A distant echo

The lightning strike - Snow patrol
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback