"If you dont have any shadows, you’re not standing in the light."

2013-01-22 @ 00:34:07
Måndag, snarare natten mot tisdag. Tid och ro att sätta mig vid datorn för första gången denna helgen. 
Vad ska man säga, allt har sin tid och utöver det har jag haft en underbar helg med Mikki i Halmstad som vi i princip spendera i vars en soffa med massa godis och skratt. Sånt som behövs ibland :)
 
Avklarat en måndag i skolan med, resulterade att jag faila totalt med kaffemaskinen imorse trött som jag var och kära Felix fick snällt och fint rycka in och fixa det till mig medans jag stod handlingsförlamad och skratta åt mig själv. Ibland önskar jag att jag var en morgonmänniska.. Blivit en massa kaffe idag inser jag, fika efter skolan med en annan vän, kom hem och gick en lång runda med en annan vän och gick in om stallet på vägen där det blev ännu mer kaffe och skitsnack. 
På tal om stallet, bara varit där två snabba rundor sen jag flyttade där ifrån för ca 1,5 år sen. Vet nu hur skönt det var att komma upp där och snacka skit, klappa hästarna och bara vara? Ni anar nog inte hur mycket jag saknar det.  Helt underbart att spendera någon timme där ikväll! 
 
Bilderna från plåtningen börjar synas här och där med och shit vad snygga bilderna blev, jag kan inget annat än säga att jag älskar dom. Som sagt Macs Moser som har tagit bilderna. 
Nu ska jag hoppa ner i sängen och hoppas på att jag kommer upp i tid imorgon, sov gott! 
 
Oredigerat råmaterial. 
 
Macs är grym bakom kameran, så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback