Det där med att lyssna på sig själv.

2013-01-23 @ 23:57:24
När leendet inte längre är fejkat utan kommer direkt från hjärtat kan man inte låta bli att gilla livet. Det som fanns som en klump inom mig försvinner mer och mer och det är inte längre något som tynger ner mig i onödan. Kan inte låta bli och undra varför jag inte lyssna på mig själv tidigare, allt är ju så mycket skönare när man gör det och jag har fått ett annat perspektiv på livet. 
 
Kom precis hem efter en runda på gymmet samt lite mys på Helsing med Johanna. Så skönt att sitta och hålla i en varm kopp medans man pratat om allt och inget och bara njuter. Sovmorgon imorgon så ska strax sätta igång en film och försöka sova. Så fruktansvärt skoltrött men försöker peppa mig själv så gott det går, lättare sagt än gjort. Tack och lov närmar sig studenten med stormsteg, nästan lite skrämmande. 133 dagar kvar, just nu känns det långt bort, mest pga att jag vet hur mycket jag har kvar att göra men innerst inne vet jag att dagen D snart är här.
Hoppas i alla fall på att vakna i tid så jag får något gjort här hemma innan jag åker iväg. Misstänker dock att min bästa vän/värsta fiende kommer vara snooze-knappen oavsett vad jag säger nu när klockan väl ringer haha. 
Sov gott <3
 
 
Ge mig sommar nu, tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback