Thursday I don't care about you (It's Friday, I'm in love)

2013-02-28 @ 05:55:01
Torsdag morgon, 2h sömn och en jäkla huvudvärk. 
Det där med sömnlösa nätter börjar ta ganska ordentligt på mig nu, hoppas innerligt jag kan få sova en hel natt inom snart framtid utan att vakna kallsvettig och smått panikslagen. Hade suttit fint om det tog under 3h att somna med. 
 
Idag är det plåtning som gäller nere i Malmö, inte för något speciellet denna gången utan mest för att slippa bli ringrostig framför kameran. Ska bli intressant att se hur det blir, hoppas på någon bra bild i alla fall. Efter det ska jag möta upp kära Victor och käka innan jag ska träffa en släkting till mig som bor i Malmö. Ganska kul att få träffa lite släkt från mammas sida, den är väldigt liten och jag har knappt någon kontakt med min släkt, inte på någons sida. Kommer nog bli en härlig dag! :)
 
Sleepless night..
 
Ida fixa mina naglar igår, annorlunda men gillar dom!
 
Givetvis en runda på gymmet med. Denna gången var kära Sara med, blev en liten road trip efter träningen också :)
 
Drömkroppen är fortfarande långt bort men lite resultat börjar synas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback