Blickar framåt.

2013-02-08 @ 04:26:00
4.20 och klockan ringer om en timme, high five i facet med en stol! 
Lång natt med tusentals tankar och noll sömn men i övrigt har det varit en bra dag.
Två pass på gymmet, träningsvärken börjar göra sig hörd och just nu hoppas jag att gymmandet börjar visa lite resultat inom snar framtid. Sommaren får gärna komma snart, har nog aldrig längtat efter att få ta på mig en bikini och springa runt på stranden så mycket som jag gör nu. Det där med att faktiskt vara nöjd med sig själv är en grym känsla!
 
Skrivit en hel del på mitt projektarbete under dagen med, halkat runt på snötäckta gator i lite för höga klackar och druckit kaffe med fina vänner.
Trots att det mesta är jävligt mörkt just nu blickar jag frammåt och ser ljuset någonstans där framme. Det sista som lämnar en är hoppet! :)
 
Foto: Macs Moser 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback