Sov gott!

2013-04-12 @ 01:23:19
Här sitter jag och är förvånad över vilken uppmärksamhet "Strong is the new skinny"-inlägget väckte. Jag vet inte vad jag ska säga mer än tack för alla värmande ord! 
 
Just nu är jag bara en människa fylld av kaos i huvudet. Dessa dagarna har varit otroligt tuffa och jag kan säga som så att jag knappt har varit medveten om vad som hänt runt omkring mig men ändå kämpat för att hålla leendet på läpparna. Jag kommer aldrig någonsin förstå att han inte kommer tillbaka, varje dag hoppas jag att han sitter i köket med sin kopp kaffe när jag går upp. Det kommer aldrig att hända, det gör så förbannat jävla ont att jag inte vet var jag ska ta vägen. Älskade pappa, du är saknad av oss alla! 
 
I övrigt har jag hunnit med allt och lite till idag. Ligger som ett sträck i sängen, dödstrött men kan inte sova. Plåtningen idag gick sjukt bra, bilder kommer! Har en plåtning imorgon med, det rullar på nu. Bokade tid för min nästa tattuering idag med, längtar! Det finns trots allt något positivt mitt i denna röran. 
Sov gott. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback