"En gång hästtjej, alltid hästtjej!"

2013-04-10 @ 21:47:00
 
Bäddat ner mig i sängen efter en kväll som spenderats på en pay&jump tillsammans med Alex & Co. 
Helt underbart att dra på sig ridbyxorna och få pyssla med det med innerst inne brinner mest för en stund. Förr eller senare ska jag ta upp ridningen igen! 
 
Önskar av hela mitt hjärta att jag aldrig hade lämnat iväg Samantha, tyvärr finns hon inte livet längre i heller. Hade kunnat göra vad som helst för att få tillbaka henne och fortsätta kämpa tillsammans. 
Trots det ångrar jag inte att jag tog beslutet att lägga ridningen på hyllan ett tag. Den pausen behövdes så jag kunde hitta mig själv lite.
 
Kommer ni ihåg att jag för lite mer än ett år sen trodde att jag aldrig skulle kunna hålla på med hästar igen? Det kommer jag kunna göra! Känns helt underbart att jag valde att trotsa alla läkare och skit som sa att jag aldrig skulle kunna rida, styrketräna etc. igen. "En gång hästtjej, alltid hästtjej!" 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback