.

2012-09-23 @ 17:06:00
Simmar sakta runt i min simpla fantasi
I tiden efter detta där jag låter saker bli
Det låter mig bli ledsen för att låta mig vara jag
Låta mig förlora för att låta mig bli glad

Allt kommer att försvinna bara känslorna vara kvar 
Det är mycket närmre än det som varit jag 
Tiden efter detta allting ur ett perspektiv
Där allt som är på låtsas plötsligt föds till liv
 
 
 
Flytta till värmen eller ständig sommar, tack. 
När lederna och musklerna redan börjar klabba undrar jag hur jag ska klara vintern. När man inte ens kan lyfta sin dator och tappar den känns det sådär bra. Spillt ut x antal glas inom en timme för att mina händer och handleder inte fungerar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback