Let's go.

2012-11-30 @ 00:10:00
Here we go again! 
Jag har lovat mig själv att aldrig, aldrig någonsin ge upp. Jag kommer aldrig att göra det heller fast att det varit nära allt för många gånger den senaste tiden. Har fått välja bort en hel del saker i mitt liv och prioritera hälsan, inte så kul i alla läge men det är nödvänligt. 
Just nu ligger jag i sängen och borde somnat för flera timmar sen men somnar förhoppningsvis snart. Fredag imorgon, har bara en sak planerad, ta mig till skolan. Som sagt, det första steget är alltid det tuffaste och det är dags att ta tjuren vid hornen och vara där, jag kommer inte trivas bättre där för att jag håller mig borta, tvärtom. Dags att försöka stötta mig själv till 110%, lättare sagt än gjort och detta ska gå! Trots alla nedlåtande kommentarer som sågat mig vid anklarna den senaste tiden så måste jag våga tro på mig själv.
Let's go! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback