Höjer ett ögonbryn och skrattar åt mig själv.

2012-11-19 @ 03:07:00
So I cross my heart and I hope to die
That I'll only stay with you one more night
And I know I said it a million times
But I'll only stay with you one more night
 
 
Sömnlös natt, ensamheten lyckades slå mig ordentligt i ansiktet inatt, great. 
Hur svårt ska det vara att gå och lägga sig själv utan att känna sig som världens minsta och mest obetydliga människa?
Varm gosig man, tack!
Ne men seriöst, hade mer än gärna legat ute på kanten av sängen, kämpat för att få en bit täcke och lyssnat på någon som mer eller mindre snarkar än legat i min säng själv. High five till mig, hatar när man ligger och kämpar för att få en bit täcke men innerst inne inser jag att det är ganska mysigt att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback