Ta mig med en klackspark

2012-05-25 @ 15:36:14

Fredag. Hade kunnat vara måndag.
Inte alls pepp på livet nu, kaos med skolan och två dagar kvar och dessutom massa jobbiga samtal som trillar in på telefonen mest hela tiden. Även därför jag inte bloggar speciellt mycket då jag är ganska tom på ord art dela med mig av just nu. Gårdagen spenderades på sjukhuset på förmiddagen och operation på onsdag, kul? Tack och lov har jag underbara vänner som förgyller dagarna :)

På väg hem och ska äta en sen lunch eller glass med mamma innan jag ska dejta mina skolarbeten som ska vara inne på måndag.. Wohoo! Men som sagt, mys nu sen ska jag utnyttja kvällen en stund till att plugga, allt kommer gå bra det vet jag innerst inne bara jävligt stressad och har satt för höga krav på mig själv så ta mig med en klackspark!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback