Känns att man lever

2012-05-31 @ 12:41:33

Operationen gick bra och gårdagen var inga problem. Operationen blev förskjuten någon gång till em och jag kom upp från uppvaket vid 20.00 på kvällen.
Känner mig fruktansvärt mörbultad nu men trodde att jag skulle må sämre än vad jag gör. Legat med dropp fram tills nu eftersom att det var ett ganska stort ingrepp i halsen så får bara äta mjuka saker och dricka kallt nu ett tag framöver. Det värsta är väl att jag inte får vara fysiskt aktiv på en vecka och vara mer eller mindre tyst i ca en vecka med. Illa ;) Blir utskriven om några timmar om inget oväntat händer så ska bli skönt att komma hem och slippa ligga i ett vitt, tyst och ensamt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback