checkar ut

2012-05-26 @ 01:25:02
Ger upp för idag med allt och sätter mig med en kopp te på balkongen innan sängen kallar. Lyckades nyss ta sönder min bh på något konstig sätt, lagom onödig fakta som läcker ut men blev lite chockad bara gick i sönder helt plötsligt. Gör iofs inte mig ett dugg för att shoppa underkläder är ju sjukt kul att köpa(delad etta med skor) , nu fick jag anledning att fylla på min underklädeslåda lite till! =D

Har som sagt gett upp lite med mina skolarbeten just nu. Kan inte tänka klart och fingrarna rörde sig så trögt över tangenterna att det är lika bra att sova och fortsätta imorgon. Längtar riktigt mycket till att få klicka på "skicka" när det sista är klart och få känna den där härliga känslan av att det är sommarlov och sommar på riktigt. Morgondagen kommer fortsätta bjuda på plugg, förhoppningsvis kan jag ta på mig bikinin och lägga mig ute i solen med datorn. Ska nog iväg och shoppa lite smått och gott med mammsen med tror jag. Allt för att försöka att inte bli allt för rastlös när man befinner sig i denna hemska lilla byn. Hoppas på att hinna upp till Halmstad eller ner till Ystad innan helgen är slut med. :) Nu ska jag gå in och lägga mig, sov gott!


pussglada I'm Glory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback