Vårkänslor

2012-03-22 @ 00:47:55
Fylld av vårkänslor och kliar i fingrarna efter att uppdatera mina kläder.
Är så fruktansvärt trött på höst och vinterkläder så någon gång nästa vecka blir det shopping för mig, blir även en dag på salongen där allt från massage till vaxning är bokat!

Måste ändå erkänna att jag tycker det ska bli skönt att tänka lite på sitt utseende i några dagar fast att jag tycker det är bekvämt att slänga upp håret i en boll och ta på sig ridbyxorna på morgonen så är det någonstans ändå skönare att fixa till sig :) Man kan ju inte bli för bekväm i heller haha!

Har inte varit i stallet idag mer än nu ikväll då min kropp sa upp sig på heltid och strejkade jobb innan den hade blivit fixad. Sagt och gjort så åkte in och fick lite fixat, ajaj. Känns som någon slängt mig ner från en trappa så mörbultad jag är efter det ;) Nu ska jag bädda ner mig och hoppas jag får bättre sömn inatt, puss!


Ny dag och nya tag imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback