Fashion Show Tonight!

2012-03-31 @ 13:59:56
Gör mig redo här hemma och ska strax bege mig till Malmö där kvällens modevisning äger rum. Ska hinna in om väla med och köpa lite nödvänliga saker och när jag kommer ner till malmö blir det en fika med mina kolleger och underbara modeller innan vi åker vidare och blir stylade osv inför kvällens event.

Alltid en speciell känsla att stå de där 15 minuterna innan en visning och känna en liten känsla av kaos, stor del nervösitet och en ännu större del av energi och glädje inför att gå ut på catwalken!
Ikväll är det kläder från I-MAGÉ OF PR som ska visas upp, märke som bla. Guess, Moxy, Stylesnob och pennyblack osv. Riktigt snygga kläder som passar alla smaker!


Gårdagen var verkligen sjuk på alla möjliga sätt. Hann med att besöka sex olika städer i både skåne och halland och allt möjligt gjordes under dagen. Skönast var ju absolut att sätta sig ner och njuta av kvällsolen i trevlig sällskap i halmstad tillsammans med en god latte innan det bar av för fler äventyr i skåne. Ne, nu måste jag skynda mig, ska åka om 10 minuter och har inte packat ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback