Good night?

2012-06-28 @ 01:37:26
Som vanligt är klockan på tok för mycket och jag är för pigg för mitt eget bästa. Borde åka iväg och jobba några veckor igen, iofs höll jag mig vaken till 3 på nätterna fast att jag började jobba vid 7.30.
Nattmänniska, oh yes!
 
Har i alla fall haft en skön dag.Vaknade och mådde piss så la mig på soffan och kollade på tv en stund innan jag piggnade till och lagade mat för ett par dagar framöver, vuxenpoäng. Kvällen spenderades inom Hallands gränser mitt ute på landet. Så underbart att sitta ute på altanen och se hur solen sakta går ner över allt bara är lugnt och stilla. Alltid trevligt med härliga vänner med, helst när man får kaffe och daimtårta bara för att man kommer och säger hej.
Just nu har fåglarna börjat kvittra utanför fönstert och jag hoppas på att somna snart så den där dagen jag väntat på ett tag kommer, helt sjukt att tre månader har gått så fort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback