I don’t care, i love it!

2012-07-02 @ 01:13:36
Känslan av att slänga sig i sängen och vara totalt såhär en söndag. Ett säkert tecken på att helgen varit bra och en vecka framför sig som kommer innehålla det mesta mellan himmel och jord.
Helgen har spenderats i Båstad med fina vänner. Gårdagens vinkväll slutade med att vi kom hem sådär vid 4 på morgonen efter en runda på Pepe's och lite nattbadande, hostan kom som ett brev på posten men värt det! Mest segat runt hela dagen idag och pratat om allt möjligt tills jag tog tåget hem och kollade EM-finalen, vinst till Spanien alltså kan jag få säga "vad var det jag sa?" utan att skämmas, härligt!
 
Morgondagen, måndag och en vecka som borde ha några extra timmar. En på tok för stor hög med kläder ska hinna tvättas innan jag beger mig ner mot Malmö och fina Tess som har inflyttningsfest. Följande dagar innehåller städande, packande och massa fix. Råkar även fylla år så en och annan middag ska hinnas med också innan jag åker ner till Falsterbo på Fredag. Blir mest troligt en runda till strandbaden på ons med, smygpremiär! Dvs. att livet går i 290km/h precis som jag vill ha det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback