Allt & inget!

2012-01-29 @ 19:17:14
Landat hemma efter att ha varit iväg i 10 dagar. Har inte suttit vid någon dator mer än när jag pluggat i skolan därav den tråkliga uppdateringen men ska försöka ta igen det.

Veckan som har gått har verkligen varit en berg och dalbana, från att ha varit på sjukhuset till att få samtal som är guldvärda, ännu ett steg i rätt riktning för mig när det gäller jobb :) Har även spikat min lilla tripp samt jobb på göteborg horse show till 100% så den 22 feb åker jag upp, dagen innan allt börjar.

Har varit uppe hos Daniella och Sofe hela veckan och haft allmänt trevligt, skönt :)
Som sagt så hamna jag på sjukhuset i veckan med, inget vidare kul alls. Ska opereras om några veckor och sen är det bara att hålla tummarna för att min kropp återhämtar sig snabbt och lätt och att problemen inte uppstår mer efter op. Mår ganska dåligt nu med om jag ska vara ärlig, massa mediciner som gör att jag mår fruktansvärt illa och blir trött.

Nu till något roligare, äntligen måndag imorgon! ja, ni läste rätt. Ska bli så skönt att närma sig februari och allt vad den månaden kommer innebära, saker man jobbat och hållt på med ett tag ska visas och sen händer massor av andra saker med. Ser verkligen fram emot februari! Imorgon blir det en liten smygpremiär/start med en plåtning, ute.. Kallt men det brukar vara värt att frysa en stund.  Ska ut och gå en liten runda nu och sen blir det lite pluggande innan sängen kallar så man är redo för nya äventyr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback