På promenad genom stan.

2012-02-27 @ 22:34:00
Befinner just nu mig i Halmstad. Har varit uppe och pluggat, druckit på tok för mycket kaffe och är allmänt seg men ändå pigg nu.

Sitter och kollar på film med ett trevlig säng just nu och har nyss ätit en riktigt god middag osv. Funderar fortfarande på hur jag hamnade just här? Lite spontanitet är ju aldrig fel och alltid kul att träffa lite nytt folk. är fortfarande ganska slut efter GHS men så värt det :) Kollar på Hangover, känns som en passande film just nu haha.


Bildbris på iphonen men tåg och kaffe är väl jag idag. Inte okej att somna på tåget och vakna i varberg och dessutom lyckas hälla kaffe över sig på vägen tillbaka till Halmstad. Undrade ett bra tag varför jag överhuvudtaget gick upp ur sängen när det hände.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback