Du är känslosvall, jag är känslokall.

2012-02-29 @ 13:15:58
Börjar åka djupare ner. Ingen ork. Bara en jäkla smärta med gårten i halsen och tårar i ögonen.


Kom precis upp från sängen och ännu en gång har jag sabbat en dag till. Hinner fortfarande till körskolan så ska snart hoppa in i duschen och åka dit. Blir så fruktansvärt trött och ledsen när dessa dagarna kommer. Ingen vid ens sida som förstår i heller, på gott och ont. Vill inte bli behandlad som att jag är sjuk men samtidigt hade det varit skönt med någon som förstår att man inte är på topp. Ska hoppa in i duschen nu, ringa några samtal och åka iväg efter det.

Har precis sökt lite jobb med, måste ha något att göra i sommar så det inte blir som  i somras, att jag grävde ner mig totalt. Gillar inte att vara ledig för länge.
Ska kontakta skolan med. Så mycket som inte riktigt fungerar nu som jag håller på att pussla ihopa. Lättare sagt än gjort men brukar klara saker och ting ganska bra själv så hoppas att jag gör det denna gången med fast att jag mer än gärna hade haft en hjälpande hand och någon som puschade mig just nu. Det kommer bli bra i slutänden, det vet jag :)




Där är en sjöjungfru, här är ett odjur
där blommar fyrklöver, här växer otur
du är känslosvall, jag är känslokall
du förändrar allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback