High heels, en sann kärlek!

2012-02-29 @ 01:02:48
Landade i den där lilla byn som heter klippan idag. Bara varit hemma 5h den senaste veckan och det är jag minst sagt glad för. Finns inte många ställe som är så tråkiga och gråa som detta. Det enda jag har saknat är min underbart sköna säng, den känns plötsligt stor när man är van vid att sova med andra och är själv nu. Perfekt att passa på att kolla på lite Gossip girl och plugga lite då.

Hann in om väla efter skolan och woops, ännu ett par high heels med 14cm hög klack fick följa med hem. Svarta med lackad klack och platå, har haft ett par likadana innan men efter en lite lagom vild natt i Falserbo i somras fick de nog och sa upp sig. Det finns som sagt en enda sann kärlek, high heels! Sviker aldrig en, bara jag sviker dom genom att springa runt på kullersten och asfalt lite för ofta, eller som i falserbo, allt från stranden till grusvägar, gräsmattor och asfalt! Haha :)

Nu ikväll har jag varit hos tandläkaren och efter det passade jag på att springa en runda innan jag mötte upp E och gick en runda och diskuterade bla. bröst i några timmar över kaffe, trevlig! Dags att leta sig mot sängen snart antar jag, vänt på dygnet och sabbat mina sömn och matvanor ganska ordentlig den senaste tiden. Inte alls bra men det kommer väl till sin rätt snart igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback