Sleepless

2012-12-20 @ 02:13:09
Trots att hela jag skriker efter sömn ligger jag här, klarvaken. 
Klockan ringer om 3 timmar, ett desperat försök att somna påbörjades vid 23-tiden, inget resultat. 
Kaffe, cigaretter och skrivande hade jag nog sagt för några veckor sen, inte längre. Nu säger jag att nya rutiner behövs, ett steg i rätt riktning i alla fall. 
 
Glädjer mig åt att 2013 snart är här, detta året blev inte som tänkt med något mer än en sak, jag fick faktisk en dröm i uppfyllelse.  
Att säga "nytt år, nya tag" låter oerhört klyshigt men i detta läget är det faktiskt sant. Allt som kan ha gått fel i år har gjort det och jag går in mot ett nytt år och har slängt iväg skiten bakom mig, misstagen är gjorda och dags att börja leva efter det man lärde sig av sina misstag, på ett eller annat sätt.
Funkar inte plan A är plan B och C redo. Jag är motiverad och redo att gå in för saker som är viktiga för mig med hela hjärtat. Exakt så som jag en gång i tiden fungerade, det är aldrig försent att säga "gör om, gör rätt" till sig själv.
Hoppas ni sover gott! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback