Nej - Norlie & KKV

2012-12-17 @ 19:31:19
Det är få personer som jag verkligen tycker om och litar på, glädjen i själen när man är med en sådan person är enorm. Att bara vara precis som man är och slappna av till 110% är så fruktansvärt skönt. I mina ögon så man ska spendera en söndagkväll/natt! 
Nyss hemkommen från skolan och väla, lyckats bli förkyld igen så är som en gnällig man, varm choklad och en bit rocky road efter en varm dusch sitter inte helt fel i alla fall :) Lite nytt från Norlie & KKV i lurarna ger kvällen ett litet plus i kanten. 
 
 
 
 

"Jag har nått den punkten då jag skiter i allt
Du springer runt på stan i kväll, för du vill inte sova själv, nej!
Att du ligger med nån annan betyder ingenting alls
Och du kan göra vad du vill, för du betyder ingenting, nej!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback