Lille jul.

2012-12-23 @ 19:33:31
Lille julaftonvakna upp hemma hos Philip och fick kaffet serverat efter en skön sovmorgon. Blev en lång natt med massa mys, på tok för mycket godis och ännu mer snack. Underbart att ha han på svensk mark över jul och nyår. 
Nu sitter jag bara hemma i soffan och har musiken så högt att jag knappt hör mina egna tankar och tur är nog det. Att julen har kommit är numera oundvikligt och jag försöker göra allt för att koppla bort det, humöret sviktar och jag är allt annat än glad, mest irreterad och ledsen faktiskt. 
Julafton med familjen Klauser ska bli riktigt mysigt, att få uppleva det som en familjehögtid för första gången på 10 år!
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi är så glada att du var med! Mysigt!!

2012-12-26 @ 00:17:08
URL: http://apieceofbacke.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback