Karma?

2012-12-18 @ 20:50:53
Så var det punkten karma som kom upp på tal igen. Jobbar på det fullt ut, gav en hemlös en kopp kaffe och denna mannes hund en korv i morse, mitt WWF bankkort används flitigt och då går det pengar till WWF mer eller mindre hela tiden, delat ut ett och annat leende idag till okända människor och tja, ni fattar själv poängen. 
Förr eller senare borde det ju ge resultat, det är dessutom ganska trevlig att få tillbaka ett leende då och då med.
 
Just nu försöker jag vinna över min kära kropp igen, det går sådär bra faktiskt. Att sitta i jaquzzin och mysa var en väldigt bra idé just då men tror det bidrog ganska ordentligt till min mega förkylning, dock värt det i alla fall. Bett mitt immunförsvar börja gymma med så det kan bli starkare någon gång, jävla klenis nu ju! Kan inget annat skratta åt mig själv, dricker varm mjölk med houng i, en gång i tiden idiotförklara jag personen som bad mig testa det för att senare på natten vara tvungen att erkänna att det var effektivt, kan dock än idag säga att det är sjukt äckligt haha. 
 
Tillbaka till det där med karma, hur mycket tror ni egentligen på det? 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback