En helt vanlig onsdag.

2012-12-19 @ 12:12:00
Lill-lördag. 
Börja dagen med att läsa mina mail som vanligt och som ett litet plus i kanten börjar det trilla in lite modelljobb  under 2013. Jag har som sagt dragit ner ganska ordentligt på det där med modellandet då tiden inte riktigt räckte till och jag istället för att tacka nej jobbade på tok för mycket en period vilket resulterade att jag inte orkade någonting till slut, råkade visst gå in i väggen eller något. 
 
Imorgon är det julavslutning och som vanligt tävlingsdags, sista chansen för oss så vinna eller försvinna som gäller. Spännade tema på våran klass och ska bli väldigt intressant att se ett gäng tjejer i det vi ska ha på oss, lovar att bilder kommer imorgon! 
Grävt ner mig i musiken och håller på att skriva en krönika. Deadlinen börjar närma sig med stormsteg och snart kommer mitt och Mathildas projekt bli officielt, spännande att en liten fika kan skapa en idé och ett projekt.
Håller även på att spåna på jobbkläder inför Göteborg Horse Show 2013, förändring på gång och det där med att hitta snygga skjortor som ska passa både män och kvinnor samt företaget är lättare sagt än gjort, men det ska gå! 
 
Måste fixa en endaste liten julklapp med, jag har som sagt totalvägrat julen i år men vissa förtjänar faktiskt att få en liten oväntad julklapp så det ska också fixas idag. Något snyggt att ha på nyår ska också lösas, kommer dock jobba på nyår men blir middag osv innan det. En helt vanlig onsdag idag med andra ord, puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback