2012

2012-12-31 @ 01:36:00
2012, om man ska krascha ska man göra det riktigt snyggt. 
Ett år där saker gick som det gick, några drömmar krossades och andra uppfylldes. Kollar tillbaka på året med tårar i ögonen av både sorg och lycka, skrattar och minns alla fina stunder samtidigt som de tunga och tuffa sakerna gör sig höra. 
Jag har varit känslokall och ett känslosvall samtidigt, växt som person och gjort saker jag aldrig trodde jag skulle göra. Hittat vänner jag kan skratta mig lycklig åt att få ha, insett att andra såkallade "vänner" inte vill en något väl och lämnat dom på ett eller annat sätt längst vägen.  
Glömde min fallskärm då och då, gjorde misstag jag aldrig kommer förlåta mig själv för men kan samtidigt säga att jag är glad att jag gjorde dom och lärde mig något av det. 
 
När det kommer till att beskriva 2012 saknas ord, på ett sätt det bästa året och på ett annat sätt det värsta någonsin. En sak är i alla fall säker och det är att saker kan ändras på bara några sekunder och det gäller att ta hand om varandra och sig själv.
2012 var ett år jag är tacksam över oavsett vad, saker blir inte alltid som man tänkt sig men på ett eller annat sätt händer allt av en anledning.
Tänker lägga detta året bakom mig nu och bara minnas de positva sakerna och blicka framåt åt ett nytt år med nya möjligheter. Året jag längtat efter väldigt länge är här inom 24h, året jag ska ta vara på. Tack till alla som funnits vid min sida under 2012, ni är underbara! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AIKmalm

Fantastisk bild den understa! Hoppas 2013 blir bästa året hittills i ditt liv!:)

2013-01-02 @ 02:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback