Vardagen är tillbaka.

2012-08-31 @ 23:10:35
Märks så tydligt att skolan dragit gång och att jag har kommit igång med jobbet osv igen. På gott och ont. 
Samtidigt som jag tycker det är riktigt skönt att ha massor att göra hatar jag det just nu av den simpla anledningen att jag fortfarande inte trivs i skolan och att jag saknar att ha häst. Jag vill ha mer att jobba med, ett mål och något att jobba med på lite längre sikt. Inte bara i nuet. 
 
Sitter just nu i Halmstad men två fina vänner och kollar på film, kan inte koncentrera mig på filmen överhuvudtaget och ska dra på mig löpartightsen och gå en runda istället så jag kan få ro och kanske till och med somna i tid. Är lite chockad över att jag inte är ute ikväll, fredag och allt. Tom i skallen, tom i hjärtat. Dags att plugga in musiken i öronen och gå bort både tankar och kalorier. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback