Guldkorn.

2012-08-28 @ 00:01:24
Att en dag som börjar i tårar slutar med leende, skratt och lycka har jag enbart fina vänner att tacka för! De finns några riktigt guldkorn i mitt liv som jag verkligen borde träffa oftare. Efter en sommar på olika håll känns det underbart att ha hittat tillbaka till varandra och köra de klassiska kvällarna med mys. Fikan i stan innan jag skulle åka hem från skolan resulterade i att jag följde med denna finna människa hem till Halmstad och åt sjukt god pasta med skaldjur och grejjer innan vi satte oss med en kopp kaffe och pratade om allt och inget några timmar. Trött och nöjd med dagen satte jag mig i bilen mot Hbg med en annan fin vän och kom hem för ett litet tag sen.
 
Imorgon åker träningskläderna på och en powerwalk kommer få starta morgonen, jag är en av dom människorna som är överlycklig över att ha idrott på schemat i år! Så som sagt, morgonträning imorgon. Får inte vara med på ord. idrottslektioner på några veckor så pw's och sånt får det bli för mig ett tag, tråkigt samtidigt som det är skönt att ändå kunna vara med och få sin närvaro. Hoppas ni har haft en bra dag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback