Ny människa

2011-09-29 @ 22:33:15

Tränat, solat, färgat håret och mina ögonfransar.

Dags att bli lite höstig igen :) har haft en riktigt bra dag idag. Träffat trevliga vänner och snackat skit, varit uppe i stallet och pysslat om min fina Samantha och myst lite med henne och tränat idag. Har som sagt även pysslat om mig själv lite idag. Iofs färgade emma mitt hår igår men resten fixade jag idag. Skönt! Något som är ännu skönare är att jag nyss har tagit en dusch och bäddat ner mig i sängen med en kopp te och en film. Laddar helt enkelt upp för min sista dag på gunnarlunda och sen blir det troligtvis ännu en fullspäckad och galen helg. I like it! Hoppas ni också har haft en bra dag. Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback