close your eyes and take a deep breath.

2011-09-27 @ 01:01:03
Vissa dagar är lite tyngre än andra. Har haft fruktansvärt ont idag och efter massagen och akupunkturen är kroppen riktigt mörbultad infrån och ut. Liten svacka i humöret och vissa saker har väckt mycket tankar idag. Har riktigt jävla ont om jag ska vara ärlig och då är det svårt att hålla humöret på topp men jag gör åtminstonde mitt bästa och det är det som räknas!

I övrigt har det trots allt varit en bra dag. Har tagit del av det fina höstvädert tillsammans med trevliga vänner och kvällen har spenderats med att bla lagat god mat, en underbar pastasallad som blev riktigt god om jag får säga det själv. Satt uppe hos Emma och prata om allt mellan himmel och jord med innan det blev dags att krypa ner i sängen och bara andas och ta vara på sig själv. Det behövs ibland med. Ska sova nu.  Upp riktigt tidigt imorgon och packa och åka iväg några dagar igen. Ska bli kul men samtidigt är det lite tråkigt för allt går så bra nu, lämnar förhoppningsvis Gunnarlunda med flaggan i topp! :)



Jag vill ut och resa nu! Riktigt längesen jag var på solsemester.
Alanya, cleopatra beach :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback