Drinkar med stort D.

2011-10-29 @ 17:38:05
Hade en riktigt trevlig kväll med Daniella i Halmstad igår som bjöd på god mat och massa drinkar! Inte helt fel, massa skratt och efterblivna saker bjöds det också. Idag har vi bara gått runder på stan så kom hem med en ny fin plånbok, har inte använt plånbok på 2 år eller något då jag har en viss tendens till att alltid slarva bort dom, great? Dock så har jag tagit i sönder 2 väskor på 2 veckor och tröttnade på att ha allt i fickorna så fick bli en plånbok som man får plats med allt och lite till i, dvs iphone och headset. Snygg är den och fick den till ett jäkligt bra pris, får se om jag orkar ta bilder på sakerna sen så att jag kan göra det där inlägget jag har pratat om ett tag.



Tågresan hem idag var hmm, minst sagt speciell. Mobilen var stendöd så fick roa mig på andra sätt. Satt och prata massa skit med en random tjej/dam som kom från Frankrike och var påväg hem därifrån då, riktigt trevlig människa med massa saker att berätta. Alltid kul att prata med folk man inte känner när samtalen bara flyter på och det känns som att man känner varandra sen innan. Satt även och lyssna på en förbannad göteborgare de sista minuterna och där i mellan somnade jag mot en snubbes axel. Bra jobbat Frida! 2 av 3 väldigt trevliga personer i alla fall. Nu ska jag städa lite sen får vi se vad kvällen erbjuder, har en känsla av att den kommer bli allt annat än lugn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback